مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-17بين الملل

پرواز گرگان – استانبول به زودی برقرار می شود


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: به زودی پرواز گرگان به استانبول به عنوان دومین پرواز بین المللی فرودگاه برقرار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: به زودی پرواز گرگان به استانبول به عنوان دومین پرواز بین المللی فرودگاه برقرار خواهد شد.

ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های خوبی که استان گلستان در زمینه های اقتصادی و تجاری دارد، توسعه مناسبات با کشورهای همسایه و سایر کشورهای جهان یک ضرورت به حساب می آید و در این راستا با پیگیری های صورت گرفته از ابتدای امسال پرواز گرگان – آکتائو راه اندازی شد.

وی افزود: راه اندازی این پرواز تأثیر بسیار مناسبی در گسترش مناسبات استان گلستان با کشورهای آسیای میانه به ویژه قزاقستان داشته است.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان در ادامه بیان کرد: در ادامه گسترش مناسبات با کشورهای دیگر، مقدمات پرواز گرگان به استانبول نیز فراهم شده و به زودی شاهد برقراری دومین پرواز خارجی در استان خواهیم بود.

امیرشاهی گفت: ترکیه کشوری بزرگ و دارای ظرفیت های اقتصادی مؤثری است و از طرف دیگر تعداد زیادی از شهروندان گلستانی با انگیزه تحصیل، تجارت و اقامت به این کشور رفت وآمد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز گرگان – استانبول به زودی برقرار می شود

پرواز گرگان – استانبول به زودی برقرار می شود