مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-17سياسي

شهید مراد ترکاشوند: جبهه دانشگاه خودسازی است


شهید مراد ترکاشوند در وصیت نامه خود آورده است: جبهه، دانشگاه خودسازی و جای رسیدن به خداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

2098/ تبرک لحظاتمان با شهید مراد ترکاشوند بسم الله الرحمن الرحیم  شهدا شمع  محفل بشریت اند امام خمینی  سلام و درود بی کران به روان پاک شهدا از صدر اسلام تا و سلام بر شهدای مظلوم ایران.

من براساس  وظیفه دینی و الهی خود عازم جبهه شدم و حقیقتا فهمیدم در این جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته اند و جبهه ظلم و کفر با تمام سلاح های جنگی و حمایت ابرقدرت ها در مقابل جبهه حق اسلام ایستاده اما خداوند حمایتگر و هدایتگر جبهه حق است.

خدا را شکر می کنم که لیاقت سربازی اسلام را داد تا در صحنه دفاع از دین اسلام قرار بگیرم؛ الان خود را در نقطه ای یافته ام که گویا محل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مراد ترکاشوند: جبهه دانشگاه خودسازی است

شهید مراد ترکاشوند: جبهه دانشگاه خودسازی است