مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 20:452021-09-17سياسي

جمهوری اسلامی ایران یک هویت واحد در منظر و مرئای بین المللی


جمهوری اسلامی ایران یک هویت واحد در منظر و مرئای بین المللی است و هرکسی در هر سطحی در مجمع عمومی کاملا تشریفاتی سازمان ملل شرکت کند، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سامان نیازی، فعال حوزه سیاست خارجی و حقوق بشر در یادداشتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران یک هویت واحد در منظر و مرئای بین المللی است و هرکسی در هر سطحی در مجمع عمومی کاملا تشریفاتی سازمان ملل شرکت کند، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است.

سیاست های کلی نظام در دوران ریاست جمهوری دولت برآمده از انتخاب آگاهانه مردم، قطعا هم در مفهوم و هم در اجرا با نسبت کاملاً منطبق در عرصه بین الملل اِعمال می شود، لذا پروپاگاندای رسانه ای نمی تواند از سلیقه حضور جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در 21 سپتامبر، محصولی درو کند.

اولویت های سیاست خارجی دولت سیزدهم تعامل سازنده، برادرانه، دوستانه و با احترام به اصل حسن همجواری با همسایگان و کشورهای مسلمان اعلام شد.

لذا در راستای عهدی که با مردم بسته شد، دولت با سبک خلاقانه و ابتکار عمل مبتنی بر مؤلفه های قدرت، از جمله افزایش اعتماد عمومی و کم کردن فاصله مردم و حاکمیت از طریق تأمین و تضمین حقوق بنیادین آن ها که نمونه محقق شده آن، تسریع در واکسیناسیون ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران یک هویت واحد در منظر و مرئای بین المللی

جمهوری اسلامی ایران یک هویت واحد در منظر و مرئای بین المللی