مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-17ورزشي

پایان شکنجه کرونا برای رفتن به ورزشگاه پس از 20 ماه!


با توجه به اظهارات مسئولان، به نظر می رسد نیمه سوم مهر ماه برای اولین بار پس از حدود 600 روز مجددا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه های کشور باشیم.

- با توجه به اظهارات مسئولان، به نظر می رسد نیمه سوم مهر ماه برای اولین بار پس از حدود 600 روز مجددا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه های کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواخر سال 98 تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، سکوی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی کشور در سکوت محض به سر می برند و هرچند از مدتی قبل در نقاط مختلف دنیا پای تماشاگران به ورزشگاه ها باز شده و بعضا برخی ورزشگاه ها مملو از تماشاگران است اما تاکنون در مورد ورزشگاه های سالنی و غیرمسقف در ایران به دلیل بالا بودن میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا، چنین اتفاقی رخ نداده است.

اظهارات مقامات مسئول نشان می دهد که اواخر مهر ماه امسال با در نظر گرفتن شرایط خاص و به صورت محدود، شاهد حضور تماشاگران رشته های مختلف در ورزشگاه ها باشیم.

قبل از شروع بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بود که محمد اسد مسجدی، سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، اعلام کرد که با توجه به اینکه در نامناسب از نظر شیوع ویروس قرار داریم چنین اتفاقی را متصور نیستیم اما پیشنهادهایی ارائه شده و ما در جلسات آینده روی این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شکنجه کرونا برای رفتن به ورزشگاه پس از 20 ماه!

پایان شکنجه کرونا برای رفتن به ورزشگاه پس از 20 ماه!