مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-17اقتصادي

افزایش سرانه فضای سبز محلات در منطقه 6 قم/اجرای طرح ساماندهی حریم دکل های برق منطقه


مدیر منطقه 6 شهرداری قم از برنامه ریزی مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز محلات این منطقه در سال های گذشته و سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدرضا حسینی با اشاره به تلاش مدیریت شهری در سال های گذشته برای توسعه سرانه های فضای سبز اظهار داشت: از مهم ترین مباحث در خصوص زیباسازی شهری، احداث بوستان و فضای سبزی بوده که باعث آراستگی محیط می شود که به دنبال این هستیم که سرانه فضای سبز را در مقیاس محلات گسترش دهیم.

وی یکی از مشکلات اساسی منطقه 6 را عدم تأمین زمین در محلات عنوان کرد و افزود: در 6 سال گذشته در این زمینه تلاش های بسیاری شده و بوستانهایی در اختیار شهروندان قرارگرفته که سبب نشاط و سرزندگی محل شده و بحث سیما و منظر را نیز به دنبال داشته است.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم ادامه داد: در ورودی های شهر از طریق نصب المان و زیباسازی و رنگ آمیزی ورودی شهر از سمت جاده جعفریه، در اماکن عمومی و بر روی دیوار بوستان ها و مدارس اقدامات خوبی در سال های گذشته انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی حریم دکل های برق محدوده میدان نبوت تا شهرک فاطمیه  به طول بیش از سه هزار و 200 متر و 120 متر عرض در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته است، ابراز کرد: بیش از 90 درصد محدوده ها ساماندهی شده است و بیشتر این حریم ها تبدیل به فضای سبز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه فضای سبز محلات در منطقه 6 قم/اجرای طرح ساماندهی حریم دکل های برق منطقه

افزایش سرانه فضای سبز محلات در منطقه 6 قم/اجرای طرح ساماندهی حریم دکل های برق منطقه