مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-17سياسي

کارشکنی های داخلی برای عضویت ایران در اجلاس شانگهای


چند سالی است که عضویت ایران در اجلاس شانگهای مطرح بوده و به دلیل برخی کارشکنی های داخلی و خارجی که نمی خواستند وابستگی و ارتباط ما با غرب قطع شود، - صورت نگرفت.

به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به حضور رییس جمهور در اجلاس شانگهای اظهار کرد: یکی از تحولات خوبی که به دلیل تفکر و انتخاب شما مردم شکل گرفته است، ارتباط مستمر سران قوا با مردم به ویژه قشر آسیب پذیر و مستضعف بوده است.

وی با بیان این که این نزدیکی و ارتباط مسئولان در سطح رؤسای قوا با مردم بسیار مؤثر و مفید است، ادامه داد: اثر یک سفر خارجی مؤثر، استکبارستیز و آمریکا براندازی که جریان تحریم های اقتصادی را به طور کامل با شکست روبرو می کند، اثر و برکاتش از ارتباط مردمی بیشتر است.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: سازمان همکاری شانگهای در 20 سال گذشته به خاطر مقابله با نفوذ آمریکا و غرب در منطقه شرق جهان و خاورمیانه شکل گرفت که چند کشور چین، روسیه، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان برای اولین بار این سازمان را تشکیل دادند.

کارشکنی ها برای عضویت در اجلاس شانگهای وی، زمینه های همکاری سازمان بین المللی شانگهای را مسائل اقتصادی، فرهنگی و امنیتی بیان کرد و گفت: چند سالی است عضویت ایران در این اجلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی های داخلی برای عضویت ایران در اجلاس شانگهای

کارشکنی های داخلی برای عضویت ایران در اجلاس شانگهای