مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-17فرهنگي

راهپیمایی اربعین از راه های دستیابی به هنر ناب و آیینی است


رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: فرصت شناسی از اصول مهم در موضوع هنر به شمار می رود و فرصت راهپیمایی بزرگ، صلح آمیز و بین المللی اربعین حسینی یکی راه های رسیدن و دستیابی به هنر ناب و آیینی است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: فرصت شناسی از اصول مهم در موضوع هنر به شمار می رود و فرصت راهپیمایی بزرگ، صلح آمیز و بین المللی اربعین حسینی یکی راه های رسیدن و دستیابی به هنر ناب و آیینی است.

مجید میکاییلی شامگاه پنج شنبه 25 شهریور در آخرین نشست تخصصی عکاسی دبیرخانه راه دل که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سوگواره راه دل با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی راه اندازی است و آثار فاخر در حوزه اربعین به دبیرخانه این سوگواره رسیده و در ادامه تا پایان مهلت ارسال آثار هم خواهد رسید.

او با یادآوری این مطلب که هنر عاشورایی از دیرباز تاکنون نقش ویژه ای در زندگی مردم داشته و راهنمای خوبی برای هنرمندان متعهد ما بوده است، تاکید کرد: در طول سال هایی که از عاشورا می گذرد هنرمندان ما به شکل هنرمندان به خلق اثر پیرامون این موضوع پرداخته اند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس خاطرنشان کرد: در حوزه های هنری هنرمندان ما در موضوعات مختلف پیرامون معرفی فرهنگ عاشورایی انجام داده اند و شاهد خلق آثار خوبی در این حوزه بوده و هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین از راه های دستیابی به هنر ناب و آیینی است

راهپیمایی اربعین از راه های دستیابی به هنر ناب و آیینی است