مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-17ورزشي

پلدختر یکی از قطب های کشتی لرستان است/ اختلافات را کنار بگذارید


رییس هیئت کشتی لرستان با تاکید بر اینکه پلدختر یکی از قطب های کشتی استان است گفت: برای خروج کشتی پلدختر از انزوا، اختلافات شخصی کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید بهرامی امروز جمعه در جلسه ای با حضور پیشکسوتان، مربیان و هیئت های کشتی شهرستان پلدختر بر همدلی، دوستی و هم افزایی بین آنها تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای پیشرفت و خروج کشتی پلدختر از انزوا اختلافات شخصی و… پیش آمده کنار گذاشته شود.

حمایت هیئت کشتی در گروِ کنار گذاشتن اختلافات است وی افزود: مربیان و متولیان کشتی در پلدختر باید با سعه صدر با نگاه ویژه ای از طریق با هم بودن با حمایت و پرورش استعدادها در زمینه کشی موجب ارتقا و رشد کشتی پلدختر شوند.

رییس هیئت کشتی لرستان گفت: پلدختر یکی از قطب های کشتی استان است که هیچ تفاوتی با کوهدشت و اندیمشک ندارد، در یک سالن شهرستان اندیمشک 86 قهرمان جهان و آسیا پرورش داده می شود.

بهرامی افزود: اگر متولیان کشتی در پلدختر با هم باشند با کمک و همکاری یکدیگر می توان کاری کرد که این ورزش در پلدختر آقایی کند نه اینکه اختلافات آن را به انزوا بکشاند.

وی یادآور شد: تلاش هیئت کشتی استان ارتقا و رشد کشتی در تمام شهرستان های استان و اعزام تیم های مختلف است زیرا استان لرستان می تواند پایتخت کشتی ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلدختر یکی از قطب های کشتی لرستان است/ اختلافات را کنار بگذارید

پلدختر یکی از قطب های کشتی لرستان است/ اختلافات را کنار بگذارید