مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-17فرهنگي

راهیابی «آتابای» به بخش مسابقه مراسم جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک»


فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی و تهیه کنندگی «نیکی کریمی»، به چهاردهمین بخش مسابقه مراسم جوایز سینمای «آسیا پاسیفیک» راه یافت.

- جی پلاس ، فیلم آتابای به عنوان نماینده ایران در اولین حضور جهانی خود در مراسم جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک شرکت خواهد کرد و در بخش فیلم های داستانی، با آثار منتخب دنیا به رقابت خواهد پرداخت.

آتابای ، پنجمین فیلم بلند سینمایی نیکی کریمی است که پیش از این در جشنواره فجر سال 98 نامزد سیمرغ پنج رشته و فیلم برگزیده منتقدان ماهنامه فیلم شده است.

نامزد های نهایی آسیا پاسیفیک توسط هیات مربوطه به ریاست هونگ جون کیم از کره جنوبی در اواسط اکتبر اعلام می شوند و برگزیدگان هر بخش در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) معرفی خواهند شد.

مراسم اهدای جوایز جشنواره امسال آسیا پاسیفیک، به صورت آنلاین و با همکاری شرکت نتفیلیکس که جزو حامیان مالی اصلی مراسم است، برگزار خواهد شد و جوایز آسیاپاسیفیک سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن لغو شدند.

هادی حجازی فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه لقا می نوش، معصومه ربانی نیا و میرمجید حسینی بازیگران اصلی آتابای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی «آتابای» به بخش مسابقه مراسم جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک»

راهیابی «آتابای» به بخش مسابقه مراسم جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک»