مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-17سياسي

شصت و یک شهید فین کاشان بر بال افلاکیان


سعیدی پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته اما در عملیات والفجر 4، - کتاب بر بال افلاکیان روایتی متفاوت از شصت و یک شهید منطقه فین کاشان است؛ شهدایی که دامنه شان فراتر از دفاع مقدس است و از دوران کشف حجاب تا به امروز را شامل می شود و یکی از بهترین مصادیق توجه به شهدای مناطق مختلف ایران است که کمتر در سطح افکارعمومی، مجاهدت شان مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ وقتی از دفاع مقدس سخن به میان می آید، معمولاً یاد شهدای شاخص گرامی داشته می شود و دیگر شهدا از لشکر شهدای انقلاب اسلامی کمتر مورد اشاره و گرامیداشت قرار می گیرند.

کتاب بر بال افلاکیان نوشته عباسعلی سعیدی پور و با تصویرسازی حسین صدقی دقیقاً چنین ماموریتی دارد و به سراغ شصت و یک شهید فین کاشان رفته و زندگی آنها را تا لحظه شهادت روایت کرده و به ابعاد مختلف زندگی آنها پرداخته است.

در این کتاب افزون بر معرفی شصت و یک شهید 15 تا 67 سال منطقه فین کاشان با میانگین سنی نوزده سال که هنوز چهار شهید آن نیز مفقودالاثر است، دو بانوی شهیده این منطقه نیز در کتاب معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت و یک شهید فین کاشان بر بال افلاکیان

شصت و یک شهید فین کاشان بر بال افلاکیان