مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-17پزشكي

زائران اربعین، کارت واکسن کرونا به همراه داشته باشند


رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: با توجه به محدودیت های موجود، امسال در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مراکز پزشکی و درمانی و موکب درمانی دایر نکرده و دو مرکز درمانی در نجف و کربلا توسط مرکز هلال احمر دایر شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، عرفانی با بیان اینکه یکی از شروط الزامی برای حضور زائران در راهپیمایی اربعین تزریق واکسن کرونا است، اظهار کرد: زائران این کارت واکسن را در طول سفر همراه خود داشته باشند .

وی تاکید کرد: کسانی که دارای سیستم ایمنی قوی نیستند یا جز سالمندان ،زنان باردار ،کودکان و کسانی هستند که داروهای خاص مصرف می کنند در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امسال شرکت نکنند.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه کسانی که دارو مصرف می کنند ،مناسب است که این دارو را در طول مسیر راهپیمایی همراه خود داشته باشند و اگر فراموش کردند و یا آنکه داروهای خود گم کردند، حتما به دو مرکز درمانی نجف و کربلا مراجعه کرده و داروهای خود را دریافت کنند .

وی با بیان اینکه امسال در مسیر راهپیمایی مراکز بهداشتی و درمانی نداریم و با توجه به محدودیت ها دو مرکز درمانی در نجف و کربلا توسط سازمان هلال احمر دایر شده است ، گفت: البته با توافق صورت گرفته بین وزارتخانه های بهداشت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین، کارت واکسن کرونا به همراه داشته باشند

زائران اربعین، کارت واکسن کرونا به همراه داشته باشند