مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-17سياسي

انتقال آب از خلیج فارس تنها راه درمان کم آبی فارس است


نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس تاکید کرد که انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس و هدایت آن به سمت سد درودزن تنها راه درمان مشکل کم آبی در استان است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس تاکید کرد که انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس و هدایت آن به سمت سد درودزن تنها راه درمان مشکل کم آبی در استان است.

جلال رشیدی کوچی در سی و چهارمین جلسه کارگروه آب کشاورزی فارس ضمن گلایه از غیبت نمایندگان شهرستان های شیراز و خرامه در این جلسه.

بیان کرد: دنیا رو به گرم شدن است و شرایط و وضعیت کم آبی سال به سال بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، رشیدی گفت: بهترین راهکار همانند استان های اصفهان، کرمان و خراسان جنوبی، آوردن آب از خلیج فارس به این استان و هدایت آن به سمت سد درودزن است که باید به جدیت توسط نمایندگان شیراز و خرامه، استانداری و سازمان آب منطقه ای برای به نتیجه رسیدن این طرح در راستای تولید پایدار و درمان مشکل این منطقه دنبال شود.

نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد افزود: در سال گذشته بیش از 360 میلیون مترمکعب آب از سد درود زن برای کشاورزی رهاسازی شده که بیش از 70 میلیون متر مکعب از آن در کانال ها هدر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از خلیج فارس تنها راه درمان کم آبی فارس است

انتقال آب از خلیج فارس تنها راه درمان کم آبی فارس است