مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-17سياسي

حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس مایه غرور است


حضور ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس اقدامی بی سابقه و مایه غرور است.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه کامفیروز با اشاره به فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس، درباره نقش اثرگذار ِ امام خمینی (ره) در زمان جنگ، بیان کرد: یکی از مسائلی که درباره جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مغفول مانده، نقش بسزای امام راحل ما و تأثیرگذاری ایشان است؛ همانکه این انقلاب را تحفه الهی و هدیه غیبی خواند و خداوند او را برای رهبری و هدایت یکی از بزرگترین چرخش های تاریخی بشر به سمت معنویات انتخاب کرده بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای جنگ با فهم الهی خویش و درک صحیحش، متوجه شد که جنگ ما جنگ بین دو همسایه نیست بلکه تقابلی است بین جبهه حق و تمام دنیای کفر که صدام را به عنوان بازیچه دست خود علم کرده بودند.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: امام (ره) مثل همیشه قدرت خود را از مردم می دید و با عرصه دادن به همین مردم و جوانان 20 ساله، مقابل تمام کفر با تمام زرق و برقش ایستاد.

او با اتکا به نیرو و ایمان همین جوانان به اهدافی دست پیدا کرد که در ظاهر نشدنی بودند و از همین رو دفاع مقدس را دانشگاه آدم سازی خواند.

وی در ادامه درباره حضور ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس، ادامه داد: فرزندان ارتشی این مرز و بوم کار بسیار بزرگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس مایه غرور است

حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس اطلس مایه غرور است