مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-17اقتصادي

کمبود سیلندر گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود گاز هستند


در حالی که هفته های اخیر، گران شدن سیلندرهای گاز در بوشهر باعث نارضایتی مردم شده بود ، اما این مشکل امروز به کمبود و نایابی سیلندرهای گاز رسیده و مردم را کلافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، در حالی که هفته های اخیر، گران شدن سیلندرهای گاز در سطح استان بوشهر باعث نارضایتی مردم شده ، اما با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد که علاوه بر گرانی ها کار به کمبود و نایابی سیلندرهای گاز رسیده و مردم را کلافه کرده است.

سید حسین حسینی در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار فارس بوشهر اظهار داشت: قیمت سیلندر گاز بر اساس درخواستی که انجمن صنفی کارفرمایان توزیع کننده گاز مایع ایران داشتند، تغییر کرده است و این گرانی فقط در استان بوشهر نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این در خواست افزایش قیمت در جلسه تنظیم بازار بررسی و اعمال شده است و تأمین سیلندرهای گاز بر عهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

سیلندرها خرج مصرف غیرمجاز می شوند مهرداد بیوکی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در ماه 4500 تن گاز مایع است که از مبادی مشخصی تأمین می شود.

  مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر ادامه داد: این میزان شامل سه سلیندر 12 کیلو و یک پیک نیک برای هر خانوار پنج نفره می شود که البته این رقم سه برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سیلندر گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود گاز هستند

کمبود سیلندر گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود گاز هستند