مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-17سياسي

کارگاه گرافیک خلق پوستر« ایلام مهد پایداری» برگزار می شود


کارگاه گرافیک طراحی و خلق پوستر به مدت سه روز با موضوع «ایلام مهدی پایداری و ایلام پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین(ع)»برگزار می شود.

- ایلام- مدیر حوزه هنری ایلام گفت: کارگاه گرافیک طراحی و خلق پوستر به مدت سه روز با موضوع ایلام مهدی پایداری و ایلام پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی قاسمی اظهار کرد: کارگاه سه روزه گرافیک طراحی و خلق پوستر به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان به منظور معرفی و شناساندن هر چه بیشتر جایگاه استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه طراحی پوستر با موضوع ایلام، مهدی پایداری و ایلام پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به عنوان یک پویش ملی با حضور هنرمندان و علاقه مندان حوزه گرافیک و طراحی پوستر استان و سراسر کشور برگزار می شود.

قاسمی با اشاره به این کارگاه آموزشی از 28 تا 30 شهریور ماه سالی جاری برگزار می شود، ابراز کرد: علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند با شماره تماس 09183410421 تماس حاصل کنند.

مدیر حوزه هنری استان ایلام یادآور شد: این کارگاه در آستانه هفته دفاع مقدس و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با حضور استاد مجتبی مجلسی برگزار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه گرافیک خلق پوستر« ایلام مهد پایداری» برگزار می شود

کارگاه گرافیک خلق پوستر« ایلام مهد پایداری» برگزار می شود