مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-17اقتصادي

صندوق های بورس در جذب سرمایه های مردم از بانک ها سبقت گرفتند


مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از سبقت صندوق های بورس از برخی بانک ها در جذب سرمایه های مردمی خبر داد.

- به نقل از صدا و سیما، میثم فدایی با اعلام اینکه خطر سرمایه گذاری در صندوق های درآمد ثابت بازار سرمایه خیلی پایین است و درحال حاضر این صندوق ها سودهای منظمی را با نرخ های خوبی به سرمایه گذران پرداخت می کنند، گفت: صندوق های درآمد ثابت بازار سرمایه جزو بزرگترین صندوق های بورس هستند که با استقبال مردم مواجه شده اند و برخی از این صندوق ها حتی از بعضی بانک ها بزرگتر شده و سرمایه بیشتری جذب کرده اند.

وی افزود: اکنون به عنوان مثال یکی از صندوق های درآمد ثابت بورس سه برابر یک بانک خصوصی (بانک خاورمیانه) و یک صندوق دیگر دو برابر یک بانک خصوصی دیگر (پست بانک) موفق به جذب سرمایه از هموطنان شده اند.

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با بیان اینکه تاکنون بیش از 530 هزار میلیارد تومان در صندوق های سرمایه گذاری بازار بورس جذب شده است، گفت: بالغ بر 370 هزار میلیارد تومان از مجموع این 530 هزار میلیارد تومان، مربوط به صندوق های درآمد ثابت بازار سرمایه است که نسبت به بانک ها سود بیشتری پرداخت می کنند.

وی افزود: بازار بورس جدا از صندوق های درآمد ثابت، صندوق های کالایی هم دارد که اکنون حجم این صندوق ها به 2 هزار و 600 میلیارد تومان رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های بورس در جذب سرمایه های مردم از بانک ها سبقت گرفتند

صندوق های بورس در جذب سرمایه های مردم از بانک ها سبقت گرفتند