مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-17سياسي

شور و شوق اشعار نوحه های آذربایجانی همه را منقلب می کند


شاید خیلی از مردم استان های دیگر معنی و مفهوم نوحه های آذربایجانی را ندانند اما این اشعار و مرثیه ها به قدری پرشور و زیبا هستند که با شنیدن آن قلب همه منقلب شده و اشک از چشمانشان جاری می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس رسانه ملی گفت: شاید خیلی از مردم استان های دیگر معنی و مفهوم نوحه های آذربایجانی را ندانند اما این اشعار و مرثیه ها به قدری پرشور و زیبا هستند که با شنیدن آن قلب همه منقلب شده و اشک از چشمانشان جاری می شود.

عبدالعلی علی عسکری پنجشنبه شب در آیین اختتامیه هجدمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: مردم آذربایجان به عنوان مرزبانان اسلام، تشیع و وطن، مردمانی غیور، سلحشور، اهل علم، ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور در تمام دوران تاریخ نقش پررنگی داشتند.

وی ادامه داد: در این چند روز همه مردم شاهد بودند که با چه شوقی عزاداری های تبریز و آذربایجان برای معرفی به کل ایران به نمایش گذاشته شد و همه مردم ایران از ابعاد ملی و معنوی این مراسمات بهره مند شدند.

وی عزاداری آذربایجانی ها را دارای ویژگی های بسیار زیبایی برشمرد و افزود: شاید خیلی از مردم استان های دیگر معنی و مفهوم نوحه های آذربایجانی را ندانند اما این اشعار و مرثیه ها به قدری پرشور و زیبا هستند که با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شوق اشعار نوحه های آذربایجانی همه را منقلب می کند

شور و شوق اشعار نوحه های آذربایجانی همه را منقلب می کند