مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-17سياسي

نماینده ایران در سازمان ملل: آمریکا باید مجازات شود


معاون نماینده کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو با اشاره به جنایات آمریکا، بر محاکمه این کشور در به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از وین، معاون نماینده ایران نزد سازمان ملل در ژنو ‏در نشست شورای حقوق بشر این سازمان گفت: ملت ایران مصمم به پیگیری و اجرای عدالت در خصوص ترور قهرمان بزرگ ضد تروریسم سردار قاسم سلیمانی و همراهانش توسط آمریکاست.

مهدی علی آبادی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو با موضوع تقویت حقیقت، عدالت، جبران و تضمین عدم تکرار جنایات با بیان این که جنایات بین المللی نباید بدون مجازات باقی بماند‏، تصریح کرد: ملت ایران مصمم است عاملان جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی قهرمان ضد تروریسم و همراهانش را که توسط آمریکا صورت گرفت به دست عدالت بسپارد.

علی آبادی با اشاره به جنایاتی که در حق ملت ایران در جریان جنگ تحمیلی با همراهی و کمک اتباع و شرکت های برخی کشور های اروپایی و آمریکا در تجهیز ارتش صدام به تسلیحات شیمیایی صورت گرفته است، از این کشور ها خواست که به تعهدات بین المللی خود در پیگیری مرتکبان و جبران در حق قربانیان، عمل کنند.

معاون نماینده ایران در سازمان ملل در این نشست با اشاره به دو دهه اشغالگری آمریکا و متحدانش در افغانستان خواستار بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در سازمان ملل: آمریکا باید مجازات شود

نماینده ایران در سازمان ملل: آمریکا باید مجازات شود