مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-17سياسي

رییس جمهور: امنیت سرمایه گذاری را در دولت سیزدهم تضمین کرده ایم


امنیت «سرمایه گذاری» در گرو امنیت «سرمایه» و امنیت «سرمایه گذار» است که هر دو در دولت سیزدهم تضمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله و سفارتخانه های ایران است، اما ایرانیان خارج از کشور از جمله در تاجیکستان نقش موثر و مهمی در گسترش و تعمیق روابط ایران با سایر کشورها دارند.

آیت الله رییسی فعال شدن و رونق یافتن صادرات کالا و خدمات از ایران به کشورهای همسایه و منطقه را جزو برنامه های اصلی و اولویت دار دولت سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: صادرات کالا و خدمات از ایران به کشورهای دیگر و به خصوص همسایگان می تواند عامل مهمی در ارتقای سطح روابط خارجی کشورمان باشد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسئول باید برای تسهیل زمینه صادرات کالا و خدمات ایرانی تمام تلاش خود را به کار گیرند، گفت: در کنار تلاش برای تسهیل زمینه صادرات، باید مراقب بود کالای بی کیفیت و یا حتی کم کیفیت از ایران صادر نشود چرا که کالای ایرانی باید معرف دقت، سلامت کاری و توانمندی ایران باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری توسعه نیافته، الا اینکه سیاست خارجی و وزارت خارجه آن در خدمت صادرات محصولات و خدمات آن کشور قرار گرفتند، اضافه کرد: یکی از مهمترین الزامات پیشرفت کشور این است که وزارت امور خارجه، اولویت خود را دیپلماسی اقتصادی بداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: امنیت سرمایه گذاری را در دولت سیزدهم تضمین کرده ایم

رییس جمهور: امنیت سرمایه گذاری را در دولت سیزدهم تضمین کرده ایم