مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-17سياسي

ارمنستان: روابط با ایران برای ما، راهبردی است


آلن سیمونیان رییس مجلس ملی ارمنستان در دیدار با عباس ظهوری سفیر ایران در این کشور گفت، روابط با ایران برای ارمنستان دارای اهمیت راهبردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ از ایروان، آلن سیمونیان رییس مجلس ملی ارمنستان گفت: دوستی دیرینه دو ملت ایران و ارمنستان و صلح دوستی دو کشور پلی برای توسعه روابط تهران و ایروان است.

آلن سیمونیان رییس مجلس ملی ارمنستان امروز در دیدار با عباس ظهوری سفیر کشورمان افزود: ارمنستان خواستار تحکیم گفتگوی سیاسی و اقتصادی و توسعه همکاری تجاری با ایران است و حتی در شرایط سخت کرونایی همکاری های اقتصادی- تجاری دو کشور متوقف نشده اند.

سیمونیان به حجم نه چندان رضایت بخش تجاری بین ایران و ارمنستان اشاره کرد و گفت: می بایست دو کشور از ظرفیت های یکدیگر حداکثر بهره را ببرند.

سیمونیان با تاکید بر این که ایران دوستی مطمئن و همسایه ای خوب است، همکاری دو کشور در توسعه ساختار های راهبردی منطقه و همچنین حوزه سیاسی- نظامی و امنیتی آن را مهم شمرد.

در ادامه عباس ظهوری سفیر کشورمان در ارمنستان با اشاره به نقش مهم مجالس ایران و ارمنستان در تحکیم همکاری های دو کشور گفت: در این بین نقش گروه دوستی پارامانی دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان: روابط با ایران برای ما، راهبردی است

ارمنستان: روابط با ایران برای ما، راهبردی است