مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-17سياسي

بازدید اسلامی از رآکتور آب سنگین اراک


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز پنجشنبه از مجتمع هسته ای خنداب (اراک) بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه بازطراحی و ساخت راکتور آب سنگین قرار گرفت و با مدیران و متخصصین اجرای این پروژه دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این بازدید که با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ارشد صنعت هسته ای انجام شد، در بدو ورود به مجتمع هسته ای خنداب(اراک) با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به توانایی دانشمندان صنعت هسته ای در پیشبرد و اجرای برنامه های راهبردی صنعت هسته ای، اظهار داشت: بهره گیری از توانمندی و تخصص جوانان ایرانی در حل مسائل بزرگ، پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف را به همراه داشته است و دستاوردهای شگرف این صنعت بیانگر قدرت و پیشرفت علمی و نمایانگر استیصال دشمنان ایران اسلامی است.

وی در خصوص بازطراحی رآکتور آب سنگین خنداب (اراک) و پیشرفت این پروژه تاکید کرد: این پروژه باید با حداکثر سرعت و بهره گیری از توانمندی صنایع داخلی بازطراحی و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اسلامی از رآکتور آب سنگین اراک

بازدید اسلامی از رآکتور آب سنگین اراک