مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-16سياسي

بازدید اسلامی از مجتمع هسته ای خنداب (اراک)


رییس سازمان انرژی اتمی در بازدید از مجتمع هسته ای خنداب (اراک ) بر بازطراحی و بهره برداری از راکتور آب سنگین اراک با حداکثرسرعت و با بهره گیری از توانمندی صنایع داخلی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس (اراک) با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

   اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به توانایی دانشمندان صنعت هسته ای در پیشبرد و اجرای برنامه های راهبردی صنعت هسته ای، اظهار داشت: بهره گیری از توانمندی و تخصص جوانان ایرانی در حل مسائل بزرگ، پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف را به همراه داشته است و دستاوردهای شگرف این صنعت بیانگر قدرت و پیشرفت علمی و نمایانگر استیصال دشمنان ایران اسلامی است.

  وی در خصوص بازطراحی رآکتور آب سنگین خنداب (اراک) و پیشرفت این پروژه تاکید کرد: این پروژه باید با حداکثر سرعت و بهره گیری از توانمندی صنایع داخلی بازطراحی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

   معاون رییس جمهور در ادامه بازدید از کارخانه آب سنگین اراک در مورد محصولات آب سنگین این مجتمع ابراز امیدواری کرد تا آنجا که ممکن است، باید محصولات تولیدی از آب سنگین در زمینه های دارویی و درمانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اسلامی از مجتمع هسته ای خنداب (اراک)

بازدید اسلامی از مجتمع هسته ای خنداب (اراک)