مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-16سياسي

فعالیت 430 نفر در بخش حمایتی طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی


جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج خراسان شمالی از تخصیص یک خط تلفن با شماره 3124 به بیماران کرونایی کم بضاعت و بی بضاعت و حمایت از خانواده آن ها خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج خراسان شمالی از تخصیص یک خط تلفن با شماره 3124 به بیماران کرونایی کم بضاعت و بی بضاعت و حمایت از خانواده آن ها خبرداد.

عین الله حاتمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سوی بسیج استان خانواده بیماران مبتلا به کرونی بی بضاعت و کم بضاعت نیز حمایت می شود، اظهار کرد: سامانه ای تحت عنوان سامانه ناصر و شماره 3124 برای رسیدگی به امور بیماران کرونایی کم بضاعت ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این طرح باعنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دو تیم حمایتی و درمانی در حال انجام است که هم اکنون درتیم حمایتی حدود 430 نفر درحال فعالیت هستند.

حاتمی افزود: تیم حمایتی مخصوص خانواده های این بیماران است که تا پایان دوران نقاهت تحت خدمات رسانی این تیم قرار می گیرند و بسته های کمک معیشتی به خانواده های کم بضاعت تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تیم درمان نیز اختصاص به آن دسته بیمارانی دارد که توانایی مراجعه به مراکز درمانی و تهیه دارو را ندارند و این تیم وظیفه تزریق و رسیدگی به احوالات این بیماران را به عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 430 نفر در بخش حمایتی طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی

فعالیت 430 نفر در بخش حمایتی طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی