مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-16اقتصادي

تاکید بر افزایش همکاری های اقتصادی متقابل ایران و افغانستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست شرایط و بستر افزایش همکاری های متقابل دو کشور ایران و افغانستان را با هدف توسعه تعاملات اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرتضی اشرفی در نشست هم اندیشی تسهیل در مراودات تجاری با کشور افغانستان بر لزوم تدوین استراتژی جدید به منظور افزایش همکاری های متقابل دو کشور و تسهیل و تسریع در مبادلات مرزی تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی مشکلات و موانع اجرایی فعالیت های اقتصادی استان در مرزها را شناسایی و پیشنهادات خود را برای اصلاح فرآیندها و نیز تصمیم سازی های جدید اعلام کنند و به منظور رفع موانع و تسهیل و روانسازی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: توجه به جذب سرمایه گذاری های خارجی در این استان با توجه به تحولات اخیر کشور افغانستان اعم از متخصصان بخش های مختلف و سرمایه گذاران از سوی دستگاه های مرتبط ضروری است و باید برنامه های خود در این خصوص را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش همکاری های اقتصادی متقابل ایران و افغانستان

تاکید بر افزایش همکاری های اقتصادی متقابل ایران و افغانستان