مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-16اجتماعي

30 میلیون دز واکسن ذخیره داریم/ اجرای قرنطینه هوشمند بعد از واکسیناسیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهرام عین اللهی امشب در ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است و خاک عرفان خیزی دارد که توانسته مردان بزرگی چون سردار همدانی را پرورش دهد.

وی با تشکر از گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن اینکه خواست پیوست های فرهنگی دانشگاه گزارش داده شود گفت: امید است با رفع مشکلات کرونا به موضوعات فرهنگی در دانشگاه ها توجه بیشتری صورت گیرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بهترین دانشکده بهداشت کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است و می تواند راهگشای مشکلات کشور باشد، در خصوص اقدامات مربوط به پرداخت های دانشگاه به نیروی انسانی تشکر کرد.

وی با بیان اینکه همدان چهارمین استان پیر کشور است و وضعیت همدان در زمینه جمعیت قرمز است، گفت: رشد جمعیت در همدان بسیار پایین است که دارالمومنین همدان باید فکری به حالی این مشکل کند.

عین اللهی رایگان شدن خدمات باروری را یکی از راه حل ها عنوان کرد و گفت: تدوین برنامه سلامت مناسب برای استان همدان لازم است.

با سیل واکسن مواجه شده ایم وی مهمترین اولویت کشور را مقابله با کرونا دانست و گفت: متاسفانه در موج پنجم مرگ و میرهای بسیاری رخ داد که باید برای جلوگیری از موارد این چنینی تهیه واکسن در مرحله اول به درمان گفت: در آینده نزدیک بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیون دز واکسن ذخیره داریم/ اجرای قرنطینه هوشمند بعد از واکسیناسیون

30 میلیون دز واکسن ذخیره داریم/ اجرای قرنطینه هوشمند بعد از واکسیناسیون