مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-16اقتصادي

کارگران واحدهای تولیدی واکسینه می شوند


استاندار زنجان از افزایش میزان تزریق واکسن در زنجان خبر داد و گفت: مشاغل صنفی بزرگ و شهرک های صنعتی واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در کارگروه استانی ستاد مقابله با جدی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه بر این مبنا واحدهای تولیدی بزرگ، مشاغل صنفی بزرگ و شهرک های صنعتی با همکاری سازمان های متولی امر و تایید مرکز بهداشت استان باید برای واکسیناسیون کرونا در استان ایجاد کنند، افزود: واکسیناسیون واحدهای تولیدی، بازار و اماکن نیز باید انجام و زمینه های آن هرچه سریعتر فراهم شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه 30 مرکز واکسیناسیون در استان فعال است، افزود: با افزایش تعداد مکان های مورد نظر از سوی واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی این مهم در استان سرعت بیشتری خواهد یافت.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های استان شتاب بیشتر واکسینه شدن افراد است، افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر میزان واکسینه شدن 2 برابر شده است.

استاندار زنجان در ادامه به بحث بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: باید با تمهیدات و زیرساخت های موجود، مدارس بازگشایی شود.

وی با اشاره به اربعین حسینی نیز گفت: ستاد اربعین حسینی باید به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برگزار و قبل از آن در یک جلسه محدودتری، دستورالعمل ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران واحدهای تولیدی واکسینه می شوند

کارگران واحدهای تولیدی واکسینه می شوند