مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-16فرهنگي

کارگاه آموزشی بهروز افخمی و جلیل سامان برای برگزیدگان «صاحب قلم»


برای برگزیدگان مرحله اول رویداد فیلمنامه نویسی «صاحب قلم»، 4 کارگاه آموزشی با حضور بهروز افخمی، جلیل سامان، علیرضا اسحاقی و محمدصادق باطنی برگزار می شود.

- کارگاه آموزشی بهروز افخمی و جلیل سامان برای برگزیدگان صاحب قلم برای برگزیدگان مرحله اول رویداد فیلمنامه نویسی صاحب قلم ، 4 کارگاه آموزشی با حضور بهروز افخمی، جلیل سامان، علیرضا اسحاقی و محمدصادق باطنی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیمافیلم، در جریان برگزاری نخستین رویداد فیلمنامه نویسی صاحب قلم که به همت اداره کل فیلمنامه نویسی مرکز سیمافیلم برگزار می شود، پنج شنبه 25 شهریورماه 4 کارگاه تخصصی در مرکز رسانا برای برگزیدگان مرحله اول این رویداد برگزار می شود.

جلیل سامان کارگردان سینما و تلویزیون کارگاهی با موضوع شخصیت پردازی در آثار نمایشی و بهروز افخمی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون با موضوع قهرمان در آثار نمایشی به صورت کارگاه انتقال تجربه برگزار می کنند.

دو کارگاه دیگر نیز با حضور علیرضا اسحاقی درباره شیوه نگارش طرح های نمایشی برای سازمان صدا و سیما و محمدصادق باطنی درباره رویای ایرانی برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از برنامه دکتر جواد رمضان نژاد رییس مرکز سیمافیلم درخصوص فعالیت های این مرکز سخنرانی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی بهروز افخمی و جلیل سامان برای برگزیدگان «صاحب قلم»

کارگاه آموزشی بهروز افخمی و جلیل سامان برای برگزیدگان «صاحب قلم»