مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-16اجتماعي

ثبت نام 700 نفر از همدان برای سفر به کربلا/ استقرار 7 موکب در کربلای معلی


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران حسینی به کربلا در ایام اربعین حدود 700 نفر در نظر گرفته شده است.

- محسن کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شیوع فراگیر ویروس در جهان باعث شد سال گذشته توفیق زیارت عتبات در اربعین حسینی را از دست دهیم اظهار کرد: امسال نیز با توجه به انجام واکسیناسیون گسترده و حفظ حماسه پیاده روی اربعین، کشور عراق با ظرفیت 30 هزار نفری سهمیه زائر ایرانی موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه از این میزان سهمی هم به موکب های همدان تعلق گرفت و 19 موکب در استان در این بخش مشارکت کردند افزود: هفت موکب فعال استان در زمینه خدمت رسانی و دارای انبار وسایل در کشور عراق آماده خدمت رسانی شدند به طوری که به همراه سه دستگاه خودروی سنگین اقلام را منتقل کرده اند و در آمادگی کامل خدمت به زائران هستند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از اعزام هوایی خادمان به کربلای معلی خبر داد و گفت: با توجه به تصمیم ستاد مرکزی اربعین، شیفتگان حسینی و خادمان به صورت هوایی و هزینه کرد شخصی اعزام خواهند شد و مرز زمینی برای اعزام خادمان باز نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 700 نفر از همدان برای سفر به کربلا/ استقرار 7 موکب در کربلای معلی

ثبت نام 700 نفر از همدان برای سفر به کربلا/ استقرار 7 موکب در کربلای معلی