مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-16اجتماعي

مسافرکشی خارج از ترمینال در کاشمر ممنوع شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر گفت: برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک کاشمر از ابتدای مهرذماه سوار کردن مسافر خارج از ترمینال و هر کدام از میادین شهری، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر گفت: برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک کاشمر از ابتدای مهرذماه سوار کردن مسافر خارج از ترمینال و هر کدام از میادین شهری، به خصوص در ابتدای بلوار ثامن و میدان شهید غلامی که در خروجی به سمت مشهد قرار دارد، ممنوع است.

مهدی حقیقی امروز در جلسه تعیین تکلیف پارک سوار میدان شهید غلامی افزود: بدون شک با رانندگان اتوبوس های برون شهری متخلف در این حوزه برخورد قانونی می شود و سه ماه کارت هوشمندشان قفل خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت توقف اتوبوس های برون شهری بیش از یک دقیقه در هر کدام از میادین از جمله میدان شهید غلامی با دوربین هایی که نصب شده توسط سامانه سپهتن از راننده عکس برداری خواهد شد و مدت زمان توقف نیز در سامانه ثبت می شود که در صورت تخلف با راننده متخلف توسط پلیس راهور و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برخورد قانونی می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر عنوان کرد: شاید در ابتدا مخالفت هایی توسط رانندگان و برخی شهروندان در ممنوعیت سوار کردن مسافر بیرون از ترمینال صورت گیرد اما برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرکشی خارج از ترمینال در کاشمر ممنوع شد

مسافرکشی خارج از ترمینال در کاشمر ممنوع شد