مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-16فرهنگي

تجلیل از سه چهره ماندگار فرهنگ و هنر لرستان


با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و معاونین فرهنگی و هنری اداره کل و به نیابت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سه چهره ماندگار فرهنگ و هنر لرستان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقراب روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در مراسمی که با حضور احمد حسین فتایی؛ مدیر کل، رضا نیازی؛ معاون فرهنگی و مطبوعاتی و فرید رحمتی؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل در پاتوق فرهنگ و هنر برگزار شد از استاد حسین مهرداد، محقق، نویسنده و پژوهشگر و استاد محمد سیف زاده، کارگردان، مستندساز و پژوهشگر لرستانی تجلیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه پیشکسوتان فرهنگی و هنری لرستان در کشور شناخته شده و مطرح هستند، گفت: فرهنگ و هنر در استان های کشور، بر ادامه نقش آفرینی ایشان در عرصه های فرهنگی و هنری تاکید دارد.

 فتایی افزود: یکی از مهمترین لازمه های تعالی فرهنگی و هنری، چه در جنبه شخصی و چه اجتماعی آن، تکریم پیشکسوتانی است که سالهای عمر پربرکت خویش را صرف تحقیق، پژوهش و خلق آثار مختلفی کرده اند که می تواند راهگشای هنرمندان جوان و نوجوان باشد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هیات همراه همچنین با حضور در منزل استاد محمد صادق سیف، پدر خوشنویسی لرستان و نوازنده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از سه چهره ماندگار فرهنگ و هنر لرستان

تجلیل از سه چهره ماندگار فرهنگ و هنر لرستان