مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-16سياسي

فروش بلیت پرواز های اربعین آغاز شد


طبق گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امروز فروش بلیت اربعین برای افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روز گذشته بود که ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مقرر شد همه کسانی که در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کرده و از داشتن روادید عراق اطمینان خاطر دارند، بتوانند از امروز تا 10 مهر بلیت خود را با نرخ مصوب از آژانس های هواپیمایی و ایرلاین ها خریداری کنند.

برای مسافران این سفر معنوی، سوالات زیادی در خصوص اخذ ویزا در فرودگاه ها مطرح بود که برای روشن شدن این موضوع سراغ مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) رفتیم.

هیچ ویزای اربعین در فرودگاه امام صادر نمی شود جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بر اساس تفاهم صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، صدور ویزا در ایام اربعین رایگان خواهد بود، گفت: زائران باید به این موضوع توجه کنند که پیش از سفر اقدام به اخذ ویزای زیارتی از طریق مراجع ذیصلاح کنند.

او ادامه داد: امکان صدور ویزا در فرودگاه امام (ره) یا در فرودگاه های عراق میسر نیست، بر همین اساس افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید پیش از خرید بلیت، اقدام به دریافت ویزا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت پرواز های اربعین آغاز شد

فروش بلیت پرواز های اربعین آغاز شد