مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-16سياسي

بنیاد شهید به دنبال تمدن سازی در جوامع اسلامی است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم ترین فعالیت بنیاد است، مختص به ایران اسلامی نیست و اهداف فراملی و تمدن سازی را در جوامع اسلامی دنبال می کند.

- به گزارش، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنج شنبه در ابتدای سفر خود به شهر مشهد به زیارت بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شد.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپس با حضور در مزار شهدای بهشت رضای مشهد مقدس، با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به افتخارآفرینان ایران اسلامی ادای احترام کرد.

قاضی زاده هاشمی در حاشیه این سفر اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل، بنیاد دارای دو هدف اصلی درون و برون سازمانی است، حفظ شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات آنان از وظایف درون سازمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، از اهداف برون سازمانی است.

به دنبال برداشتن گام های مؤثر هستیم وی افزود: تمامی دستگاه ها در ترویج این فرهنگ متعالی وظیفه و نقش دارند و امیدواریم با تغییر نگرش ها و حضور مؤثر تمامی دستگاه ها، شاهد باشیم که در راستای این فرهنگ متعالی گام های مؤثری برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید به دنبال تمدن سازی در جوامع اسلامی است

بنیاد شهید به دنبال تمدن سازی در جوامع اسلامی است