مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-16بين الملل

اتحادیه اروپا به دنبال تحریم لبنان است


روزنامه لبنانی دیلی استار گزارش کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد در صورت شکست دولت جدید لبنان، تحریم هایی را علیه این کشور وضع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه دیلی استار در جلسه امروز (پنجشنبه) خود قصد دارد خواستار تحریم آن دسته از سیاستمداران لبنانی شود که مانع از پیشرفت های دولت جدید این کشور می شوند و همچنین قصد دارد در این جلسه اعلام کند که بحران این کشور یک فاجعه ای است که توسط افرادی در داخل لبنان به وجود آمده است.

طبق این گزارش، جوزپ بورل رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هفته جاری به پارلمان اروپا اعلام کرد که الگوی اقتصادی لبنان دچار مشکل شده است اما دیگر زمان وضع تحریم علیه این کشور گذشته است زیرا سیاستمداران در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور ماه) تشکیل دولت دادند.

بر اساس این گزارش، با توجه به تشکیل دولت لبنان پس از بیش از یک سال بن بست سیاسی، پارلمان اروپا در استراسبورگ قصد دارد با صدور بیانیه ای اعلام کند که دولت های اتحادیه اروپا هنوز نمی توانند فشار را از روی لبنان بردارند.

روزنامه دیلی استار لبنان درباره قطعنامه ای که پارلمان اروپا قصد دارد امروز صادر کند، نوشت که پارلمان اروپا عمیقاً از رهبران لبنان می خواهد  که به وعده های خود عمل کنند و یک دولت عملگرا باشد که البته این قطعنامه پارلمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به دنبال تحریم لبنان است

اتحادیه اروپا به دنبال تحریم لبنان است