مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-16اجتماعي

سرگردانی والدین برای آغاز سال تحصیلی جدید/ آموزش ترکیبی هنوز مبهم است


کمتر از یک هفته تا بازگشایی مدارس مانده و مشخص نیست که سال تحصیلی جدید چگونه آغاز می شود؛ گفته های ضد و نقیص مسئولان نیز باعث سرگردانی والدین برای آغاز سال تحصیلی جدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، پاییز آهسته آهسته از راه می رسد و همواره دانش آموزان از آغاز این فصل برای درس و مدرسه بیزار بوده اند اما شیوع را دریافت کنند اما اینگونه که پیداست هنوز مسئولان به تصمیم واحدی به تصمیم واحدی برای سال تحصیلی جدید نرسیدند این در حالی است که در پایان هفته بعدی دانش آموزان باید فرایند آموزش را آغاز کنند.

خانواده های بلاتکلیف، دانش آموزان منتظر از سوی دیگر اما برخی اقدامات در حال انجام است و خبر آن در گوشه و کنار و فضای مجازی که بیشترین سهم را در اطلاع رسانی دارد و چشم جامعه به گوشی های هوشمند برای اخبار دوخته شده پیچیده که سال تحصیلی حضوری است.

شوراها در حال بررسی و تعیین ای به تحصیل در روزهای کرونایی به واسطه دشواری تامین تجهیزات آموزشی ندارند.

عموما اینگونه والدین دو دسته هستند که دسته اول از سلامتی دانش آموزان خود نگرانند و دسته دوم در تامین گوشی و تبلت مشکل دارند.

از سوی دیگر حضور دانش آموزان در مدارس در چنین شرایطی قطعا شیوع کرونا را به همراه خواهد داشت چرا که به گفته اعظم سبزواری مدیر دبیرستان فاطمیه یزد، دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی والدین برای آغاز سال تحصیلی جدید/ آموزش ترکیبی هنوز مبهم است

سرگردانی والدین برای آغاز سال تحصیلی جدید/ آموزش ترکیبی هنوز مبهم است