مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-16پزشكي

افزایش ظرفیت واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به 100 هزار دوز در روز


 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از 100  هزار دوز در روز رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از 100  هزار دوز در روز رسیده است.

مهدی قلیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 47 پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است.

این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن و تایباد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون29 پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان ها و ارگان ها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون راه اندازی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از 100 هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات رسانی به گروه های هدف شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: هم اکنون متولدین سال های 1370 و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند .

قلیان با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب نشان اظهار کرد: کاربران نقشه و مسیریاب نشان می توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به 100 هزار دوز در روز

افزایش ظرفیت واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به 100 هزار دوز در روز