مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-16سياسي

قاضی زاه هاشمی: تحولی بنیادین و موثر در بنیاد شهید آغاز می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی ضمن تشکر از مردم مشهد و کلات با خداوند تجدید عهد کرد که از طریق ارائه و اجرای برنامه های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت های موجود و بالقوه در بنیاد شهید تحولی بنیادین و موثر را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری افرس از مشهد، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز پنجشنبه 25 شهریور 1400در نخستین سفر استانی خود به خراسان رضوی آمده است، طی پیامی ضمن تشکر از مردم مشهد و کلات با خداوند تجدید عهد کرد که در بنیاد شهید تحولی بنیادین و موثر را آغاز کند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده سابق مردم مشهد در این پیام آورده است: این تحول با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اهداف فرهنگی و خدماتی و پراکنده نمودن عطر شهادت در جامعه اسلامی، در این نهاد مقدس آغاز می شود.

شهیدان راه حق که وجه الله و عشق مطلق به حق هستند با گذر از حُجُب به مقام فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی رسیده اند.

 بزرگ ترین ثمره خون پاک شهیدان تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا سرافرازی و عزت و غرور و اقتدار امت اسلامی در جهان امروز و آینده، در گرو بسط و گسترش و استمرار فرهنگ پویای شهادت و ترویج فرهنگ ایثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاه هاشمی: تحولی بنیادین و موثر در بنیاد شهید آغاز می شود

قاضی زاه هاشمی: تحولی بنیادین و موثر در بنیاد شهید آغاز می شود