مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-16سياسي

قاضی زاده هاشمی: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای مکتب ماست


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وظیفه مهم بنیاد شهید که شاید از وظیفه رسیدگی به خانواده شهدا نیز مهم تر باشد حفظ و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز 25 شهریور 1400 در اولین سفر استانی خود به گلزار شهدای مشهد در بهشت رضا(ع) حفظ و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مهم بنیاد شهید دانست و اظهار کرد: یکی از دو کارکرد اصلی بنیاد شهید، حفظ کرامت و منزلت خاندان ایثار و شهادت، رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم و همچنین رزمندگان عرصه سلامت است تا این خانواده ها گرفتار مسائل دنیایی نباشند و همه این امور وظیفه حکومت و دولت است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشریح ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، به فرازی از صحبتهای رهبر معظم انقلاب  استناد کرد و افزود: این فرهنگ، ضامن بقای ملک و کیان و مکتب ماست چنانچه ایشان فرمودند حیات انقلاب اسلامی در گرو بنیاد شهید است یعنی اگر این گفتمان و تفکر ایثار و شهادت باقی بماند، حیات معنوی و فرهنگی انقلاب ادامه پیدا می کند و انقلاب به اهداف خود می رسد.

وی با بیان اینکه این نهاد در دو سطح درون و بیرون خانواده ایثارگران به وظائف خود عمل می کند و از طرفی بخشی از این فعالیت ها مستقیم به خود بنیاد شهید برمی گردد، متذکر شد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای مکتب ماست

قاضی زاده هاشمی: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای مکتب ماست