مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-16فرهنگي

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود


رییس اداره هنر اجتماعی حوزه هنری در سنندج از برگزاری جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای شهرهای کشور در آینده ای نزدیک خبرداد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره هنر اجتماعی حوزه هنری در سنندج از برگزاری جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای شهرهای کشور در آینده ای نزدیک خبرداد.

سالار شفق امروز پنجشنبه (24شهریورماه) در نشستی با مسئولین واحدهای تخصصی حوژه هنری کردستان و تعدادی از هنرمندان گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور درحال انجام است و در نیمه دوم سالجاری این جشنواره با به نمایش گذاشتن آثار تولید شده در بخش های مستند، نمایش، موسیقی، کتاب های تولیدی و تجسمی در 26 محله از 8 استان کشور برگزار می شود.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند انجام پروژه های مختلف هنری در قالب طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی گفت: خوشبختانه استان کردستان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و تمامی پروژه های استان یا به پایان رسیده یا تا پایان ماه نهایی و به پایان می رسد.

شفق با اشاره به اینکه از سال گذشته در 8 استان و 26 محله از نواحی منفصل شهری کار را شروع کرده ایم، عنوان کرد: این کار انجام شد تا الگوی هویتی خودمان را به عنوان یک مدل جامع با استفاده از ابزار هنر طراحی کرده و در استان ها اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود