مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-16اقتصادي

مصرف بالای انرژی در مناطق برخوردار یزد/تامین سوخت نیروگاه چالش بعدی صنعت برق


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد گفت: تحلیل ها نشان می دهد که مصرف برق در مناطق برخوردار یزد به دلیل استفاده از کولر گازی، چیلر و سایر وسایل سرمایشی و گرمایش پرمصرف بیشتر است.

- ، ابوالفضل اسدی در نشست شورای پایایی شبکه منطقه یزد با اشاره به مصرف بالای برق در مناطق برخوردار استان اظهار داشت: تحلیل های انجام شده نشان دهنده این است که مصرف انرژی به دلیل استفاده از کولرگازی، چیلر و سایر وسایل سرمایشی پرمصرف در این مناطق بیشتر از مناطق کمتر برخوردار بوده که افت ولتاژ شبکه توزیع و افزایش بار پست های فوق توزیع از اثرات این مصرف است.

وی با اشاره به پایان زمان پیک بار تابستان 1400 عنوان کرد: در آینده ای نزدیک برای تامین برق با موضوع تامین سوخت نیروگاه ها مواجه خواهیم شد.

اسدی با اشاره به مشارکت و همکاری موثر صنایع استان در تابستان 1400، بر انجام سریع تر تعمیرات واحدهای نیروگاهی استان تاکید کرد.

وی افزود: همچنین در حال هماهنگی با دستگاه های اجرایی و نظارتی برای پیگیری احداث نیروگاه های خودتامین توسط صنایع استان هستیم تا این صنایع بتوانند در پیک بار تابستان 1401 به تولید محصول خود ادامه دهند.

محسن شیرغلامی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش وضعیت واحدهای نیروگاهی بخش خصوصی و دولتی استان یزد، اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بالای انرژی در مناطق برخوردار یزد/تامین سوخت نیروگاه چالش بعدی صنعت برق

مصرف بالای انرژی در مناطق برخوردار یزد/تامین سوخت نیروگاه چالش بعدی صنعت برق