مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-16حوادث

ضریب ایمنی منزل، مغازه و خودرو خود را افزایش دهید


سارقان در بیشتر موارد به سراغ اموالی می روند که نکات ایمنی در مورد آنها رعایت نشده است لذا برای حفظ اموال باید ضریب ایمنی منزل، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه گفت: سارقان در بیشتر موارد به سراغ اموالی می روند که نکات ایمنی در مورد آنها رعایت نشده است لذا برای حفظ اموال باید ضریب ایمنی منزل، مغازه و خودرو خود را افزایش دهید.

سرهنگ توحید فارسی ضمن اشاره به تاثیر رفتار شهروندان در پیشگیری از سرقت اظهار کرد: حفاظت فیزیکی باید کامل شود که به همین دلیل استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره ها، دیوار حیاط و نصب درب ضدّسرقت در منزل و تجهیزات حفاظتی در مغازه و خودرو ضروری است.

وی تجهیز منزل و مغازه به دزدگیر و دوربین مداربسته را توصیه و تاکید کرد: مردم نباید وجه نقد و اشیای قیمتی را هنگام ترک منزل و مغازه جا بگذارند.

به گفته وی، مردم در به کارگیری خدمه، پرستار کودک و نظافتچی باید دقّت کرده و افراد مطمئن را استخدام کنند؛ ضمن آنکه از بازکردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحدهای مجتمع، تعمیرکار، تاسیساتی و.

مراجعه می کنند، قبل از شناسایی و اطمینان کامل خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تصوّر اینکه سرقت در نیمه های شب انجام می شود، درست نیست زیرا بیشترین سرقت های منزل در اوایل شب و از زمان غروب آفتاب تا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب ایمنی منزل، مغازه و خودرو خود را افزایش دهید

ضریب ایمنی منزل، مغازه و خودرو خود را افزایش دهید