مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-16سياسي

نقش مسلمانان در انتخابات آتی ریاست جمهوری فرانسه


اقلیت مسلمان فرانسه به عنوان بخشی مطرح در مناظره های سیاسی و نیز به عنوان بازیگران مهم در عرصه سیاسی کشور نقش بزرگی در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل فرانسه ایفا کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکنا، انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با توجه به اهمیت این کشور در اروپا و تأثیرگذاری در عرصه بین الملل همواره از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

از طرفی، نوع برخوردهای یک سال اخیر دولت فرانسه با مسلمانان به بهانه مبارزه با تروریسم و بروز حوادث تروریستی از سوی افراط گرایان مسلمان نما، این کشور را به مرکز توجهات در غرب در مورد مسلمانان تبدیل کرده است.

نوع برخورد دولت ماکرون با مسلمانان به خصوص در دو سال اخیر مسئله ای مورد مناقشه بوده و تصویب و اجرای لایحه مبارزه با جدایی طلبی که به طور عمده مسلمانان و مراکز فرهنگی و عبادی آنها را هدف قرار می داد، باعث انتقادات شدیدی از دولت ماکرون شد.

از سویی برخی عقیده دارند که با توجه به رشد احزاب راست گرای افراطی در فرانسه، این اقدامات امانوئل ماکرون تلاشی برای جلب آرای طرفداران این احزاب برای نامزد حزب مورد نظر ماکرون است.

انتخابات فرانسه چه زمانی برگزار می شود؟اولین دور انتخابات ریاست جمهوری 2022 فرانسه قرار است 10 آوریل 2022 (21 فروردین 1401) برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مسلمانان در انتخابات آتی ریاست جمهوری فرانسه

نقش مسلمانان در انتخابات آتی ریاست جمهوری فرانسه