مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-16پزشكي

امیدواریم تا 2 هفته دیگر واکسیناسیون 7 تا 18 ساله ها را شروع کنیم


وزیر بهداشت با اشاره به پیگیری واردات واکسن برای دانش آموزان، گفت: امیدواریم تا دو هفته دیگر واکسیناسیون افراد 7 تا 18 سال را در کشور شروع کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به پیگیری واردات واکسن برای دانش آموزان، گفت: امیدواریم تا دو هفته دیگر واکسیناسیون افراد 7 تا 18 سال را در کشور شروع کنیم.

دکتر بهرام عین اللهی امروز (25 شهریور) در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده بهداشت کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است و بنابراین نیاز است که روند واکسیناسیون در کشور سرعت بیشتری گیرد.

وی با اشاره به تامین مناسب واکسن در کشور، گفت: در حال حاضر مهم ترین شاخص عملکرد استان ها برای ما بر مبنای موفقیت آنها در مقابله با کرونا که همان تسریع در روند واکسیناسیون است، می باشد.

عین اللهی با اشاره به روند واکسیناسیون دانشجویان، از بازگشایی حضوری دانشگاه های علوم پزشکی از مهرماه خبر داد و افزود: آموزش مجازی در رشته های پزشکی کاربردی نیست و با توجه به واکسیناسیون دانشجویان از مهرماه این دانشگاه ها بازگشایی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم تا 2 هفته دیگر واکسیناسیون 7 تا 18 ساله ها را شروع کنیم

امیدواریم تا 2 هفته دیگر واکسیناسیون 7 تا 18 ساله ها را شروع کنیم