مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-16بين الملل

جنین؛ تهدیدات نظامی همزمان با فشارهای اقتصادی برای ضربه به مقاومت


از زمان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی، این رژیم علاوه بر تهدیدهای نظامی گسترده علیه جنین، یک ایست بازرسی مهم در این استان را بسته و با فشار اقتصادی سعی در تسلیم کردن اهالی آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند.

رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه با صدها نیرو جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و تا کنون چهار نفر از این اسرا را بازداشت کرده است.

در همین ارتباط شب گذشته (چهارشنبه) و صبح امروز (پنجشنبه) درگیری هایی با نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی الجلمه (حدفاصل جنین و اراضی اشغالی 1948) و در مناطق مختلف جنین رخ داد و رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال بازداشت دو اسیر باقی مانده یعنی ایهم کممجی و مناضل انفیعات است.

از سوی دیگر، هماهنگ کننده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با صدور بیانیه ای اعلام کرد، تا زمانی که تیراندازی افراد مسلح در جنین ادامه دارد، ایست الجلمه بازگشایی نخواهد شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صفا ، هماهنگ کننده ارتش رژیم صهیونیستی در پیام ویدئویی خود گفته، این ایست بازرسی شریان حیاتی جنین محسوب می شود و بسته بودن آن بدین معنی است که فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنین؛ تهدیدات نظامی همزمان با فشارهای اقتصادی برای ضربه به مقاومت

جنین؛ تهدیدات نظامی همزمان با فشارهای اقتصادی برای ضربه به مقاومت