مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-16اقتصادي

رفع گرانی گاز اروپا با آغاز فعالیت نورد استریم 2


سخنگوی کرملین اعلام کرد که راه اندازی سریع خط لوله گازی نورد استریم 2 از روسیه به آلمان قیمتهای بالای گاز در اروپا را متوازن خواهد کرد.

- سخنگوی کرملین اعلام کرد که راه اندازی سریع خط لوله گازی نورد استریم 2 از روسیه به آلمان قیمتهای بالای گاز در اروپا را متوازن خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: شروع فروش گاز از این مسیر که فعالیت آن باید از سوی رگولاتور آلمان تایید شود، مانع رشد قیمتهای گاز در اروپا می شود.

وی همچنین اظهار کرد امکان صادرات گاز غول انرژی روس نفت از طریق این مسیر به اروپا مکررا مطرح شده اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

خبرگزاری اینترفکس به نقل از الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه نوشت: وزارت انرژی روسیه قرار است در روزهای آتی گزارشی را درباره امکان صادرات گاز روس نفت به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم 2 آماده کند.

حقوق انحصاری صادرات گاز روسیه از طریق خط لوله در کنترل شرکت گازپروم است.

شرکت روس نفت و سهامدارش شرکت بریتیش پترولیوم مدتها به دنبال صادرات گاز طبیعی روسیه به اروپا بوده اند زیرا این صادرات سود بیشتری از فروش داخلی دارد.

ایگور سچین، مدیر روس نفت و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مکررا در کرملین برای محدود کردن حقوق صادرات گازپروم لابی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گرانی گاز اروپا با آغاز فعالیت نورد استریم 2

رفع گرانی گاز اروپا با آغاز فعالیت نورد استریم 2