مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-16اجتماعي

2500 اصفهانی به کربلا می روند/ آغاز اعزام از 28 شهریور


مدیرکل اداره حج و زیارت استان اصفهان از سهمیه دو هزار و 500 نفری این استان برای اربعین 1400 خبر داد.

- در خصوص سهمیه استان اصفهان برای اربعین 1400 اظهار داشت: سهمیه کل استان اصفهان برای اربعین 1400 دو هزار و 500 نفر است که این تعداد از کل 30 هزار ظرفیت فعلی است که اگر مؤکد داران دو دوز واکسن را نزده باشند و از سهمیه خود استفاده نکنند این سهمیه به استان ها داده می شود.

وی در پاسخ به اینکه سهمیه اصفهان شامل چه کسانی می شود، ابراز داشت: این تعداد کسانی هستند که در پیش ثبت نام اقدام کرده اند و برای آنها پیامک ارسال شده است که می توانند با مراجعه به یک دفتر زیارتی با تحویل گذرنامه که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، ثبت نام خود را تکمیل کنند که دفتر زیارتی نیز با مراحعه به اداره حج و زیارت مدارک متقاضیان را ارائه می کند.

مدیرکل اداره حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: بعد از تحویل مدارک به حج و زیارت برای تأیید به تهران ارسال می شود که در صورت عدم بروز مشکل دفتر زیارتی مدارک لازم را به زاِئر تحویل می دهد، البته تعداد سهمیه فعلی از مؤکد داران جدا است و اگر بخشی از مؤکد داران به هر دلیل انصرف دهند سهمیه آزاد افزایش خواهد یافت.

ثبت نام جدید انجام نمی شود وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار متقاضی پیش ثبت نام سفر اربعین را در استان اصفهان انجام دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 اصفهانی به کربلا می روند/ آغاز اعزام از 28 شهریور

2500 اصفهانی به کربلا می روند/ آغاز اعزام از 28 شهریور