مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-16اقتصادي

عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه هشتگرد-طالقان کلید خورد


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به نا امن بودن مسیر هشتگرد-طالقان احداث قطعه دوم این پروژه که محور احداث تونل بود به صورت جدی و با پیمانکار جدید آغاز می شود.

- رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از بازدید محور هشتگرد - طالقان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت و تکمیل تونل قطعه دوم این محور پس از 3 سال توقف آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این خصوص گفت: بعد از احداث و بهره برداری از مسیر جدید هشتگرد طالقان و با توجه به اینکه کنارگذر قطعه 2 فاقد ایمنی و استاندارد کامل می باشد احداث و تکمیل تونل را در دستور کار قرار دادیم.

خالقی بیان کرد: هرچند حدود سه سال است که با پیمانکار بخش خصوصی قرارداد احداث تونل منعقد شده است اما متاسفانه عملیات اجرایی به دلایل مختلف متوقف شده بود و با پیگیری ها و اخطار جدی که چند وقت اخیر از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به این پیمانکار داده شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: مقرر شد از هفته آینده تجهیز کارگاه انجام شود و با حمل و نصب تجهیزات و مصالح ساخت تونل آغاز شود و امروز این نوید را به همشهریان عزیز می دهم که در چند روز آتی عملیات احداث و تکمیل تونل توسط همان پیمانکار قبلی آغاز خواهد شد و دلیل ادامه کار توسط این پیمانکار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه هشتگرد-طالقان کلید خورد

عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه هشتگرد-طالقان کلید خورد