مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-16بين الملل

سه کشور اروپایی خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا در ایران شدند


تروییکای اروپا در بیانیه خود در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با طرح ادعاهایی علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا در ایران شدند.

- تروییکای اروپا در بیانیه خود در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با طرح ادعاهایی علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا در ایران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه خود در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کردند که از مذاکرات ایران و طرف های برجام و همچنین آمریکا برای بازگشت واشنگتن به این توافق و پایبندی کامل ایران به تعهدات هسته ای اش کاملا حمایت می کنند و در ادامه از ایران خواستند تا هرچه سریعتر به این مذاکرات بازگردد.

این کشورها مدعی شدند که اقدامات هسته ای اخیر ایران برخلاف تعهداتش ذیل برجام بوده و همچنین نسبت به افزایش سطح غنی سازی و تولید اورانیوم فلزی تا سطح 20 درصد برای اولین بار در ایران به شدت ابراز نگرانی کردند.

تروییکای اروپا با ادعای اینکه ایران هیچ توجیه غیرنظامی برای این فعالیت هایش که دانش مورد نیاز برای استفاده در ساخت سلاح هسته ای را در اختیارش قرار می دهد، ندارد، خواستار توقف فوری تولید اورانیوم فلزی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کشور اروپایی خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا در ایران شدند

سه کشور اروپایی خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا در ایران شدند