مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-16بين الملل

کره شمالی: موشک ها را از روی قطار پرتاب کردیم


پیونگ یانگ برای آزمایش موشکی دیروز چهارشنبه، از یک سامانه متحرک ریلی استفاده کرده که قابلیت مقابله با تهدیدهای احتمالی را افزایش می دهد.

- ، خبرگزاری رسمی کره شمالی می گوید موشک های بالستیکی که دیروز چهارشنبه شلیک شدند؛ از روی یک سامانه متحرک ریلی پرتاب شده است که به عنوان یک ضدحمله بالقوه در مقابل هرگونه نیرویی به کار خواهد رفت که قصد تهدید این کشور را دارد.

تصاویری که رسانه های دولتی کره شمالی منتشر کرده اند، موشک را در حالی نشان می دهد که در میان ستونی از دود و شعله های آتش، از سقف یک قطار مستقر بر روی ریلی واقع در منطقه ای کوهستانی، به سمت آسمان شلیک می شود.

گفته می شود موشک هایی که از ریل قطار پرتاب می شوند؛ گزینه نسبتاً ارزان و قابل اعتمادی برای کشورهایی است که به دنبال بهبود قابلیت های بقای نیروهای هسته ای خود هستند.

پیونگ یانگ در حدفاصل شنبه تا چهارشنبه گذشته، 2 آزمایش موشکی انجام داد که مورد اول شامل پرتاب نوع جدیدی از موشک های کروز و مورد دیگر، شامل پرتاب دو موشک بالستیک به داخل دریای ژاپن بود که بُرد آنها به 800 کیلومتر و ارتفاع پروازی شان به 60 کیلومتر می رسید.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی در گزارش خود درباره جدیدترین آزمایش موشکی این کشور اعلام کرد که این اقدام از سوی یگان موشکی قابل حمل بر روی قطار که اوایل امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: موشک ها را از روی قطار پرتاب کردیم

کره شمالی: موشک ها را از روی قطار پرتاب کردیم