مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-16بين الملل

محمد الحوثی: متجاوزان پس از ناکامی در ورود به الحدیده، مذاکرات استکهلم را پذیرفتند


رییس کمیته عالی انقلاب یمن در هفتمین سالگرد انقلاب سپتامبر یمن، تاکید کرد که متجاوزان با وجود حملات مستمر در ورود به استان الحدیده ناکام ماندند و به همین دلیل پای میز مذاکره آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی  از اعضای ارشد جنبش انصارالله و رییس کمیته عالی انقلاب یمن در  مراسم هفتمین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر یمن، خطاب به مزدوران تجاوز ائتلاف سعودی - آمریکایی به کشورش گفت: ما به شما توصیه می کنیم که دست از مواضع شرم آور و ننگین بردارید زیرا در آینده ثباتی برای شما باقی نخواهد ماند و پایداری مردم یمن، ضربه روحی سنگینی به شما وارد خواهد ساخت .

به نوشته پایگاه خبری 26 سپتامبر ، وی تاکید کرد: نیروهای متجاوز و مزدوران نتوانستند وارد الحدیده شوند و این درست نیست که گفته شود، آن ها برای دستیابی به یک توافق بشردوستانه به استکهلم رفتند.

گواه این امر، آن است که آن ها نظامی خود را زیر پا نگذاشتید و به وطن خود خیانت نکردید و در دوران خیانت سایرین، شما وفادار به وطن، و در دوره عقب نشینی سایرین، شما ثابت قدم  و در دوره بردگی، شما آزاده ماندید.

الحدیده از سال 2019 در محاصره ائتلاف سعودی و مزدورانش است و دولت مستعفی منصور هادی هم هرگز به توافق نامه آتش بس سوئد درباره این شهر به منظور توقف حملات نظامی و رسیدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد الحوثی: متجاوزان پس از ناکامی در ورود به الحدیده، مذاکرات استکهلم را پذیرفتند

محمد الحوثی: متجاوزان پس از ناکامی در ورود به الحدیده، مذاکرات استکهلم را پذیرفتند