مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-16اجتماعي

آب روستای «دشه» پاوه هیچ مشکلی ندارد / آبی که می نوشید، پاک است


طی چند روز گذشته به دلیل انسداد فاضلاب روستای دشه شهرستان پاوه و نزدیکی آن به چشمه اصلی تامین کننده آب شرب اهالی، بخشی از فاضلاب وارد آب شد و موجب مسمومیت برخی از اهالی شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پنجشنبه هفته گذشته( هیجدهم شهریورماه) به دلیل انسداد فاضلاب روستای دشه شهرستان پاوه و نزدیکی آن به چشمه اصلی تامین کننده آب شرب اهالی، بخشی از فاضلاب وارد آب شد.

پرسنل بهداشت محیط و مبارزه با بیماریپس از  اخذ گزارشاتی در خصوص آلودگی چشمه و مخزن آب روستای دشه به محل اعزام شدند و در بررسی های اولیه متوجه شدند که خط انتقال فاضلاب این روستا مسدود شده و تلاش های آنان حتی استمداد از آتش نشانی برای رفع مسدودی، به نتیجه نمی رسد و موجب مسمومیت برخی از اهالی شد.

تعداد 114 نفر از اهالی این روستا با علایم گاستروآنتریت به بیمارستان قدس پاوه مراجعه که از این تعداد 7 نفر کودک و 4 نفر بزرگسال بستری شده و بقیه شرب به مدار لوله کشی داده شده است.

رسولی به اهالی روستای دشه اطمینان خاطر داد، که آب شرب روستا هیچ مشکل و آلودگی ندارد و از مردم روستا خواست در مصرف درست آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب روستای «دشه» پاوه هیچ مشکلی ندارد / آبی که می نوشید، پاک است

آب روستای «دشه» پاوه هیچ مشکلی ندارد / آبی که می نوشید، پاک است